3 0 0 25.09.2025
Wu-chu (Čína) 25. září 2025 (PROTEXT/PRNewswire) - Od 17. do 21. října 2025 se uskuteční summit Chery International User Summit s mottem „CO-CREATE•CO-DEFINE" (SPOLEČNĚ TVOŘIT•SPOLEČNĚ URČOVAT). Akce poprvé nabídne globální platformu pro společné vytváření produktů, komunikace a budování ekosystému. Ústřední roli na summitu sehraje LEPAS, nová globální značka skupiny Chery zaměřená na novou energetiku, která představí svou vizi Ecosystem 2.0 prostřednictvím prezentace produktů, technologických novinek, bezpečnostních ukázek a zapojení uživatelů. Značka zároveň rozšíří svůj Globální program partnerství pro elegantní životní styl, jehož cílem je společně s uživateli po celém světě budovat ekosystém elegantní mobility.
Pod heslem „Preferovaná značka elegantní mobility" vyznává LEPAS filozofii „Řiď svou eleganci". Značka LEPAS se opírá o 22letou pozici Chery coby největšího čínského vývozce osobních automobilů a o základnu 17,44 milionu zákazníků po celém světě. LEPAS se rychle prosazuje na mezinárodní scéně. Její první modelová řada v čele s SUV L8 vzbudila velký zájem na veletrhu Indonesia International Auto Show, a to díky designu inspirovanému „estetikou levharta", inteligentním funkcím a praktičnosti. Summit 2025 nabízí značce LEPAS zásadní okamžik, kdy chce uživatele z celého světa vtáhnout do svých hodnot.
Během summitu uspořádá LEPAS akci nazvanou Globální jízda elegance – čínská etapa, v jejímž rámci si média i uživatelé vyzkoušejí inteligentní terénní schopnosti modelu L8 při jízdě mezi městy a zažijí propojení člověka, vozu a prostředí. LEPAS zároveň otevře svůj první Globální butik pro ekologické spoluvytváření, tedy butik zaměřený na životní styl a aktivní zapojení zákazníků. Součástí programu bude také DEN LEPAS, kde značka představí průlomové technologie doplněné o workshopy, testovací jízdy a otevřené bezpečnostní experimenty, které podtrhnou její spolehlivost.
Úzce propojen s vrcholnou akcí je Globální program partnerství pro elegantní životní styl, který zve uživatele a tvůrce zaměřené na životní styl z pěti oblastí – outdoorové cestování, bydlení, móda, gastronomie a fitness – ke spoluvytvoření stovky scénářů elegantního životního stylu. Tato iniciativa posouvá přístup značky LEPAS od „oficiálních proklamací" k opravdové spolupráci s uživateli. Nábor odstartoval v září a vybraní partneři získají přednostní možnost testovacích jízd, pozvánky na exkluzivní setkání a vstup do sítě KOC (Key Opinion Consumer – názorových lídrů mezi spotřebiteli), kde budou spoluurčovat produkty, scénáře i obsah.
Tento summit představuje pro LEPAS přechod z úvodní fáze do nové éry spoluvytváření a spoluurčování ve spolupráci s uživateli. Propojováním technologií, produktů a životního stylu chce značka vnést do trhu nové energetické mobility čerstvou hodnotu založenou na „elegantní technologii".
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2780529/1.jpg
KONTAKT: Kelvin, +86-13602457596, tanpeiwen@mychery.com