2 0 0 14.05.2025
Kladno 14. května 2025 (PROTEXT) - Síť azylových domů Českého červeného kříže slouží pro rodiny, které se ocitají v tíživé životní situaci. Patří mezi ně i azylový dům v Kladně, jehož hygienické centrum se brzy díky společné iniciativě Procter & Gamble a Albert s názvem Nakupujte srdcem dočká renovace. Projekt vynesl celkem 392.652 Kč.
„V průběhu let se kapacita našeho azylového domu téměř zdvojnásobila a naše sociální služby se rozrostly také o možnost praní prádla pro osoby, které nejsou klienty azylového domu. Celková rekonstrukce prostor hygienického centra je v plánu již dlouho, ale vzhledem k nedostatku finančních prostředků až dosud zůstávala upozaděna. Nyní se tak do ní budeme konečně moci pustit,“ vysvětluje stávající situaci Ing. Jan Protivinský, ředitel Úřadu OS ČČK Kladno.
Procter & Gamble a Albert spojili síly se svými zákazníky a od 22. ledna do konce února uspořádali společnou iniciativu Nakupujte srdcem. Spočívala v tom, že část z ceny produktů Procter & Gamble zakoupených v Albertu zamířila na účely rekonstrukce prostor Azylového domu Českého červeného kříže v Kladně. Do projektu byly zahrnuté značky Always, Ambi Pur, Ariel, Aussie, Blend-a-med, Blend-a-dent, Discreet, Gillette, Gillette Venus, Head & Shoulders, Herbal Essences, Jar, Lenor, Mr. Propper, Naturella, Old Spice, Oral-B, Pampers, Pantene, Swiffer nebo Tampax.
„Téma hygienické podpory je pro nás klíčové. P&G se tomuto tématu věnuje dlouhodobě i ve spolupráci s Českým červeným křížem, a proto jsme rádi, že můžeme pokračovat v této důležité práci. Spolupráce s Albertem nám umožňuje rozšířit naše úsilí a dosáhnout většího dopadu v naší komunitě. Společně můžeme vytvořit komunitu, která se stará o své členy a která je připravena pomoci tam, kde je to nejvíce potřeba,“ říká Elena Lifanteva, Senior Marketing Manager.
O společnosti Procter & Gamble
P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Její portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, blend-a-dent®, blend-a-med®, Discreet®, Gillette®, Gillette Venus®, Head & Shoulders®, Herbal Essences®, Jar®, Lenor®, Naturella®, Old Spice®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® a Tampax®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa. Pro novinky a informace o společnosti P&G a jejích značkách navštivte stránku http://www.pg.com.
O Českém červeném kříži
Český červený kříž je jednou ze 191 národních společností Mezinárodního hnutí Červeného kříže a Červeného půlměsíce. Český červený kříž je celostátní organizací, je partnerem veřejné správy v sociální, zdravotní a humanitární oblasti. V současné době má téměř 17.000 členů a dobrovolníků. Mezi základní programové činnosti ČČK patří výchova obyvatelstva ke znalosti poskytování první pomoci, propagace a oceňování bezpříspěvkového dárcovství krve, poskytování sociálních služeb či pořádání rekondičních pobytů pro děti i pro seniory. ČČK v neposlední řadě působí jako další složka IZS a poskytuje pomoc v případě mimořádných událostí.