5 0 0 23.04.2025
Praha 23. dubna 2025 (PROTEXT) - Poptávka po funkčních potravinách pro aktivní lidi neustále roste a značka YoPRO, známá svými vysokoproteinovými produkty, na to reaguje zásadní inovací. Představuje reformulaci svého portfolia – všechny produkty YoPRO jsou nyní obohaceny o hořčík pro podporu správného fungování svalů a o vitamin B9, který pomáhá snižovat únavu.
Nové složení pro ještě lepší výkon
Hořčík hraje klíčovou roli v normálním fungování svalů, zatímco vitamín B9 přispívá ke snížení pocitu únavy a vyčerpání. Toto vylepšené složení je tak ideální pro každého, kdo se věnuje sportu a má rád pohyb.
„Naší prioritou je neustále zlepšovat produkty YoPRO a přizpůsobovat je potřebám našich zákazníků,“ říká Lukáš Částka, brand manager značky YoPRO. „Nové složení s hořčíkem a vitamínem B9 je ideální pro aktivní lidi, kteří chtějí maximalizovat svůj výkon a zároveň podpořit správnou regeneraci.“
Jogurtový nápoj jako ideální volba pro aktivní den
YoPRO proteinový jogurtový nápoj s 25 g bílkovin je určen všem, kdo hledají funkční produkt bez kompromisů v chuti. Je bez přidaného cukru, s nízkým obsahem tuku a navíc s hořčíkem a vitamínem B9 – to vše ve dvou osvěžujících příchutích: stracciatella a jahoda-malina. Ideální pro ty, kteří si chtějí dopřát výživný snack po tréninku nebo rychlé doplnění energie během náročného dne.
„Chtěli jsme vytvořit produkt, který bude nejen funkční, ale bude i skvěle chutnat. Proteinové jogurtové nápoje YoPRO jsou odpovědí na potřeby moderního spotřebitele - praktické, výživné a připravené na každý den,“ říká Lukáš Částka, brand manager značky YoPRO. „Jejich složení podporuje regeneraci, pomáhá bojovat proti únavě a zároveň nabízí skutečný chuťový zážitek.“
10 tipů pro aktivní lidi od Jiřího Zábojníka
Mgr. Jiří Zábojník, odborník na výživu a sport, sestavil 10 tipů pro sportovce a aktivní lidi, kteří mají rádi pohyb:
Bonusový tip od Danone - podcast
„Aktivní životní styl je jedním z nejlepších nástrojů pro udržení fyzického i duševního zdraví,“ říká Mgr. Jiří Zábojník. "Mnozí lidé si myslí, že musí podávat extrémní výkony, aby byli fit. Pravdou však je, že i malé změny v každodenním režimu mohou mít obrovský dopad. Důležité je najít si aktivitu, která vás baví, a dělat ji pravidelně. Kombinace kvalitní výživy, pohybu a regenerace vede k dlouhotrvající vitalitě."
Také o těchto tématech hovoří Jiří Zábojník v Danone podcastu, který moderuje Dominik Vršanský. Společně rozebírají, jak si udržet energii během dne, proč je regenerace stejně důležitá jako trénink a jak si nastavit udržitelný aktivní životní styl.
Proč si vybrat YoPRO
YoPRO nabízí škálu vysokoproteinových produktů, které jsou ideální pro aktivní lidi a sportovce. Produkty YoPRO jsou bohaté na bílkoviny, neobsahují přidané cukry a mají nízký obsah tuku. Navíc jsou obohaceny o hořčík pro podporu regenerace svalů a o vitamín B9, který přispívá ke snížení únavy.
O společnosti
Danone je přední světová potravinářská společnost působící ve třech oblastech zaměřených na zdraví: čerstvé mléčné a rostlinné výrobky, balené vody a speciální výživa pro děti i dospělé. V současnosti vlastní nejrozsáhlejší sbírku fermentačních bakterií na světě a jejím dlouhodobým posláním je přinášet zdraví co největšímu počtu lidí prostřednictvím potravin.
Cílem společnosti Danone je inspirovat lidi ke zdravějšímu a udržitelnějšímu stravování a zároveň podporovat dodržování pitného režimu. Zároveň se zavázala dosahovat měřitelných nutričních, sociálních a společenských dopadů a mít pozitivní vliv na životní prostředí. Společnost Danone staví svou strategii na obnově růstu, posilování konkurenceschopnosti a vytváření dlouhodobých hodnot. Do roku 2025 se chce stát jednou z prvních nadnárodních společností, které získají globální certifikaci B Corp™.
S více než 100.000 zaměstnanci po celém světě a prodejem produktů na více než 120 trzích společnost v roce 2021 dosáhla tržeb ve výši 24,2 miliardy EUR. Portfolio Danone v současnosti zahrnuje přední mezinárodní značky jako Actimel, Activia, Alpro, Aptamil, Danette, Danio, Danonino, evian, Nutricia, Nutrilon nebo Volvic. Na slovenském a českém trhu nabízí společnost značky mléčných a rostlinných produktů, jako jsou například Activia, Actimel, Danette, Kostíci a Fantasia, Alpro, ale také výrobky dětské výživy Nutrilon a Hami a přípravky klinické výživy spojené se značkou Nutricia – Nutridrink, Forticare, Cubitan, Nutrison, Neocate a další.
Danone je součástí evropské akciové burzy Euronext Paris a zároveň je zahrnuta na americkém finančním trhu OTCQX prostřednictvím programu ADR (American Depositary Receipt). Společnost je součástí předních udržitelných akciových indexů, včetně indexů spravovaných společnostmi Vigeo Eiris a Sustainalytics, stejně jako Ethibel Sustainability Index, indexu MSCI ESG, série indexů FTSE4Good, indexu genderové rovnosti Bloomberg a Indexu přístupu k výživě.
Zdroj: Danone