18 0 0 19.03.2025
Praha 19. března 2025 (PROTEXT) - Agentura WMC/Grey oznamuje významné změny ve svém vedení. David Suda nastupuje do pozice Chief Creative Officer a stává se místopředsedou představenstva. Na pozici Executive Director nově přichází Milan Janecký, který se zároveň stává členem představenstva. Z pozice výkonné ředitelky po 11 letech odchází Adéla Krausová.
„David je jednou z nejvýraznějších osobnosti české reklamní scény. Své mimořádné dovednosti prokázal v předních agenturách, kde získal cenná ocenění, a následně i u nás. Jeho jmenování do pozice Chief Creative Officer a místopředsedy představenstva je přirozeným krokem v dalším rozvoji agentury," říká Tomáš Vondráček, CEO a předseda představenstva WMC/Grey.
David Suda a Adéla Krausová společně tvořili tandem, který po více než dekádu formoval směřování agentury WMC/Grey. Jejich spolupráce překlenula náročná období včetně covidové krize a přinesla agentuře řadu významných klientů i ocenění. Zatímco David Suda nyní posiluje svou pozici ve vedení, Adéla Krausová se po 11 letech rozhodla pro novou profesní kapitolu.
„Jsme rádi, že můžeme do našeho týmu přivítat Milana Janeckého, který přináší bohaté zkušenosti z oblasti data driven marketingu ze společností jako Dateio a Wunderman. Milan nastupuje na pozici Executive Director a stává se členem představenstva. Jeho expertíza nám pomůže dále rozvíjet naše služby s důrazem na datově podložená řešení," dodává Vondráček.
„WMC/Grey má skvělou pověst díky své kreativitě a odvážným kampaním. Jsem nadšený, že se mohu připojit k tak talentovanému týmu. Propojení dat s kreativitou je to, co mě v marketingu nejvíc baví. Věřím, že společně dokážeme vytvářet kampaně, které využijí dostupné datové marketingové technologie včetně AI a výrazně tak posunou byznys našich klientů dopředu,“ uvádí Milan Janecký ke svému nástupu.
„Naším cílem je posílit vedení a kompetence WMC/Grey tak, abychom kromě skvělých kreativních řešení dokázali pro klienty lépe využít potenciál digitálních technologií. Díky majetkovému propojení s ACTUM Digital, můžeme nabídnout komplexní řešení napříč oblastmi jako jsou DXP, CRM či AI," vysvětluje Vondráček.
V souvislosti s touto změnou ve vedení opouští agenturu Adéla Krausová. „Ve vedení agentury tak Milan nahrazuje Adélu Krausovou, které děkujeme za krásných 11 let spolupráce a přejeme jí štěstí a úspěchy ve všem, do čeho se pustí," uzavírá Vondráček.
Více o agentuře WMC/GREY:
WMC/GREY je jedna z předních kreativních agentur na českém trhu s více než dvacetiletou historií. Založena v roce 2002 jako WMC Praha, od roku 2004 reprezentuje na českém a slovenském trhu globální reklamní síť Grey. Agentura je součástí skupiny WonderGroup a jako jediná z předních agentur je vlastněná lokálním managementem, což jí umožňuje pružně reagovat na potřeby klientů a rychle implementovat inovativní řešení.
Agentura se může pochlubit významným kreativním úspěchem v podobě pěti prestižních cen na festivalu Cannes Lions za projekt #znamkamarada, což představuje nejvyšší počet získaných cen v historii české reklamy. V současnosti zaměstnává přes 70 profesionálů a pracuje pro více než čtyřicet významných klientů. Ve svém portfoliu má úspěšné kampaně pro přední značky jako jsou Bohemia Sekt, Košík.cz, PRE, Mattoni, Staropramen či Stock.
Zdroj: ACTUM Digital
ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.