1 0 0 07.06.2025
Paříž 7. června 2025 (PROTEXT/PRNewswire) - Roland Garros (turnaj French Open) 2025 vstupuje do své závěrečné fáze. Pověstné antukové kurty v Paříži opět ožívají intenzitou a elegancí, které jsou pro tento grandslamový turnaj charakteristické. Společnost Haier v centru tohoto prestižního turnaje slaví třetí rok svého strategického partnerství s Roland Garros, které bylo poprvé navázáno v roce 2023.
Tato trvalá spolupráce odráží společný závazek k excelenci, inovacím a trvanlivosti. To jsou hodnoty, které rezonují jak na kurtu, tak v celé globální vizi společnosti Haier pro prvotřídní bydlení.
Budování síly a elegance – společná cesta k dokonalosti
Každý grandslamový turnaj prověřuje odhodlání a dovednosti hráčů, Roland Garros se však odlišuje tím, že na antuce vyžaduje jemnost, odolnost a vytrvalost. Podobně i cesta společnosti Haier při budování globální značky začala v roce 1990 a k dosažení finanční rovnováhy na zámořských trzích bylo zapotřebí 25 let neochvějného odhodlání. To odráží vytrvalost a dlouhodobou vizi, které definují jak sport, tak podnikání.
Kromě vytrvalosti je Roland Garros majákem globální prestiže a vytříbených standardů, zatímco společnost Haier si v Evropě vypěstovala pověst přední, špičkové značky. Společně ztělesňují silnou synergii vytrvalosti a sofistikovanosti na globální scéně.
Kde se dědictví setkává s inovacemi – zásadní přítomnost společnosti Haier ve Francii
Vzhledem k tomu, že se celosvětově zrychluje tempo inteligentních a udržitelných inovací, je Akční summit umělé inteligence 2025 v Paříži příkladem sdílené mezinárodní ambice v oblasti inkluzivních a energeticky účinných technologií, zaměřených na člověka. Společnost Haier v tomto kontextu nadále zaujímá vedoucí postavení.
Ve Francii byla pračka Langjing X11 společnosti Haier příkladem jejího závazku, neboť přináší šedesátiprocentní úsporu energie v porovnání s přísnými evropskými normami třídy A. To je v době rostoucích starostí s energií zásadní výhoda. Díky lákavé ceně (která se odráží v cenovém indexu 275 v Polsku a 375 ve Velké Británii) posiluje pračka Langjing X11 inovativní a špičkovou pozici společnosti Haier. V roce 2024 dosáhla Haier ve Francii povědomí 47 % o své značce, což podtrhuje její rostoucí vliv mezi náročnými spotřebiteli.
Strategická expanze společnosti Haier v Evropě – hluboké kořeny a lokální excelence
Úspěch společnosti Haier ve Francii je výsledkem dlouhodobého závazku k významné lokalizaci a strategické expanzi po celé Evropě. Od svého vstupu do Německa v 90. letech minulého století si společnost Haier vybudovala silnou a stabilní pozici na celém kontinentu, za níž stojí důsledné zaměření na inovace a potřeby uživatelů.
Jádrem evropského růstu společnosti Haier je strategie „tři v jednom" (lokalizovaný výzkum a vývoj, výroba a marketing), která této značce umožňuje rychle a efektivně reagovat na místní poptávku. Například na evropském trhu, kde průnik klimatizací zůstává pod 5 %, představila společnost Haier řešení inteligentní klimatizace se zjednodušenou instalací, aby přesně a efektivně uspokojila místní potřeby. Duch vytrvalosti a oddanosti inovacím, založený na hlubokém porozumění místním trhům, podpořil stálý vzestup společnosti Haier v mnoha evropských zemích.
Haier je v Evropě i nadále vedoucím podnikem. Tento příklad úspěchu odráží trvalé odhodlání společnosti Haier v oblasti inovací a lokalizace, zakotvené ve strategii „tři v jednom", která je i nadále hnacím motorem jejího silného postavení a uznání na trhu, přičemž v roce 2024 dosáhne povědomí o značce přibližně 30 % v celé Evropě.
Závazek ESG společnosti Haier – budoucnost bude inkluzivnější a šetrnější k životnímu prostředí
Partnerství mezi společnostmi Haier a Roland Garros přesahuje rámec kurtu a představuje společný závazek podporovat zdravý životní styl, rozvíjet sociální odpovědnost a vytvářet udržitelnou hodnotu pro společenství na celém světě.
Společnost Haier na Roland Garros uvedla své hodnoty ESG (udržitelného podnikání) do života prostřednictvím poutavého neočekávaného zážitku, v němž představila nejnovější pokrok v oblasti udržitelných technologií. Haier prokázala pevné odhodlání vychovávat novou generaci a ve spolupráci s Open Stade Français založila „Pohár pro fanoušky Haier", který mladým vítězům nabídl jedinečnou příležitost zúčastnit se turnaje a setkat se s bývalou šampionkou WTA číslo jedna Anou Ivanovićovou.
Firma Haier France, která dále odráží svůj přístup zaměřený na lidi a inovace, získala od společnosti Workelo zlatý certifikát Skvělý nástup na palubu. To dokazuje její odhodlání budovat pracoviště připravené na budoucnost.
Od bydlení po komunity, od udržitelných technologií po správu zaměřenou na člověka – společnost Haier nastavuje nový standard pro globální značky.
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2705101/1.jpg
KONTAKT: huangwenlei@haier.com