2 0 0 10.07.2025
Čching-tao (Čína) 10. července 2025 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Hisense, globální lídr v oblasti spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, se opět dostala mezi deset nejvýznamnějších čínských značek s globální působnosti v nově vydaném žebříčku Kantar BrandZ Chinese Global Brand Builders 2025, který společně vydaly společnosti Google a Kantar. Společnost Hisense se umístila na 8. místě žebříčku, takže se devátý rok po sobě drží v první desítce a zůstává nejvýše umístěnou značkou televizorů.
Žebříček BrandZ hodnotí globální sílu čínských značek pomocí komplexní metodiky, která zohledňuje finanční výkonnost, vnímání spotřebitelů, sílu značky a mezinárodní působnost. Trvalá globální dynamika společnosti Hisense odráží její dlouhodobé investice do lokalizovaného výzkumu a vývoje, výroby a marketingu na mnoha mezinárodních trzích. V současnosti provozuje Hisense na celém světě 31 výzkumných a vývojových center, 36 průmyslových parků a výrobních základen a 64 kanceláří.
Sportovní marketingová strategie společnosti Hisense je i nadále klíčovým faktorem pro globální hodnotu její značky. Během UEFA EURO 2024™ spustila značka na YouTube pestrou videokampaň, která kombinovala emocionální vyprávění příběhů s integrací produktů. Tato kampaň úspěšně zapojila různorodé publikum z oblasti sportu, technologií a domácí zábavy po celém světě. Toto úsilí vedlo k tomu, že společnost Hisense získala ocenění v soutěži YouTube Works Awards 2025 China, což vyzdvihuje schopnost značky vytvářet působivý a kulturně relevantní obsah v mezinárodním měřítku.
V souvislosti s FIFA Club World Cup™ 2025 společnost Hisense dále zvyšuje svou přítomnost na světové sportovní scéně. Společnost představuje jak technologické inovace, tak konzistentní globální marketingový příběh: od tabulí po obvodu stadionu s nápisem „Hisense 100'' TV, Global No.1" až po pohlcující sledování, které zajišťují pokročilé zobrazovací technologie ULED X a TriChroma Laser.
Kombinací špičkových inovací produktů a významných sportovních sponzorů vytvořila společnost Hisense robustní model pro budování globální značky. Podle agentury Ipsos vzrostlo povědomí o její značce v zahraničí z 30 % v roce 2018 na 56 % v roce 2024, což svědčí o výrazném nárůstu jejího uznání a důvěry spotřebitelů v mezinárodním měřítku.
Umístění společnosti Hisense v žebříčku Kantar BrandZ Chinese Global Brand Builders 2025 dále potvrzuje její status dynamické globální značky, která se neustále vyvíjí díky inovacím, strategickému marketingu a smysluplnému spojení se spotřebiteli po celém světě.
O společnosti Hisense
Společnost Hisense byla založena v roce 1969 a je celosvětově uznávaným lídrem v oblasti domácích spotřebičů a spotřební elektroniky, který působí ve více než 160 zemích a specializuje se na poskytování vysoce kvalitních multimediálních produktů, domácích spotřebičů a inteligentních IT řešení. Podle společnosti Omdia je Hisense na 2. místě na světě v celkovém počtu dodaných televizorů (2022 až 2024) a na 1. místě na světě v segmentu televizorů s úhlopříčkou 100 palců a více (2023 až 1. čtvrtletí 2025). Společnost Hisense je prvním oficiálním partnerem mistrovství světa klubů FIFA 2025™, a proto se zavázala ke globálnímu sportovnímu partnerství jako způsobu navázání kontaktu s diváky po celém světě.
Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2727659/image.jpg
KONTAKT: Izzie Zhang, Izzie.Zhang@rfcomms.com